måndag 2 augusti 2010

Vill-ha-känsla-direkt!

Snart höst... men inte riktigt än! Augusti brukar vara varm och skön... fast om två veckor börjar jag att jobba och om tre veckor är det skolstart! Då brukar jag alltid vara sugen på något nytt! Det är en härlig känsla med ett fint pennfodral, nya sudd och ett nytt collegieblock! Eller ett par nya skor, tröja och kjol! Har sett lite fina höstnyheter som ger mig den där vill-ha-känslan-direkt! Vad sägs om de här supersnygga skorna från Acne! En dröm... drömmer...

Eller det här fina i skinn & stickat från Zara!

Jag behöver faktiskt inget nytt... BANGAR IN DET I MITT HUVUD!
Vi ska ju fixa till det i badrummet och i Idas gamla rum!

Fina tapeter med liljekonvalj, pyjamasränder, talgoxar o eklöv och kaprifol i dova pasteller från Sandbergs som jag tycker så mycket om... hmmmm... vet inte vilken jag tycker bäst om! Får rådfrågar min älskling! Vilken tycker du?


Ha en fin dag! Kram till alla... Anna

3 kommentarer:

Miss Marie sa...

Mycket fint! Skorna var riktigt häftiga... Gillar också tapeterna, favoriten är den med fåglarna eller liljekonvaljerna, så snygga ju!

Sahra sa...

Zara kläderna var skitsnygga. Stövletterna....nja. Tycker inte så mycket om kombon stövlett/sko. Blir lite klumpigt för min smak. Tapeterna var fina. Vad ska ni ha i Idas gamla rum? Randigt är alltid snyggt. Och den sista tapeten är jag riktigt svag för. Ha det bra/S

Channal sa...

Idas rum ska bli lite som ett bibliotek/arbetsrum o gästrum! Är lite sugen på randigt. Är svag för alla. Får se vad det blir. Lasse tycker som du Sahra, stövlett/sko klumpigt o fult! Men jag börjar att gilla det. Lite fräckt! / Anna