onsdag 18 augusti 2010

Ah quel malheur...!!!

...hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!! Suck o Stööön! Just nu känns det sisådär...

(alla foton av mig)
Tredje arbetsdagen avklarad! Sitter med en Muminmugg med gott kaffe i skinnsoffan. Jag har fötterna på bordet och laptopen i knät! (Läste om att många har fått brännskador på låren av att ha laptopen i knät. Får väl lägga en kudde under). Altandörren står öppen och jag känner de sköna vindarna. Vilken härlig sensommarvärme vi har! Eller hur?

Jag har bokat tågbiljett och fixat boende i Uppsala, det ska bli så JÄKLA KUL att börja plugga. På tisdag kl.09.00 sätter det igång! Jag kommer att blomma ut när jag kommer dit!

mmm... sen har jag ju pussat på min man innan han gav sig iväg till Parken, IFK spelar match idag så håll tummarna! Lotta och jag sitter båda vid varsin dator och är osociala... skönt just nu faktiskt! Ska surfa runt lite och kolla in höstsnygga kläder och klicka hem några tror jag! Det brukar pigga upp... Tjing!

dagens soundtrack...

1 kommentar:

Miss Marie sa...

Höstkläder låter härligt! :) Hoppas vi får se inköpen sedan!