lördag 12 mars 2011

Mellokväll...

collage av mig
  • När jag såg Dilba i sin fula klänning och hemska framträdande på TV tyckte jag att låten var gräslig. Nu när jag hör den på radion gillar jag den jättemycket... en riktigt skön låt! Men hon åkte ut första omgången!
  • Swingfly kommer säkert bli årets sommarplåga... en rolig låt som påminner om Teddybears Stockholms hit! Skulle vara kul att skicka dem till Düsseldorf!
  • SnyggDanny kan ta hem det ikväll... ja, jag gillar hela paketet!
  • Min favorit är Sara!
  • Nicke Borg är min andra favorit! Bara han kunde styla om sig! 30-tals stuk med keps och äppelknyckarbyxor går FETbort! Var en cowboy istället, snälla!
  • The Moniker... en mysig gladlåt á la 60- 70-tal!
  • Brolle, Linda, Sanna och Eric är så trista, same o same... GÄÄSP!
  • Summan av kardemumman... jag ger mina röster till Swingfly! De ÄR de enda som har någon chans hos Balkan och de gamla Öststaterna!
Swingfly = Teddybears Sthlm är bäst... lördagens soundtracks!

3 kommentarer:

Vonkis sa...

Debaclet för Dilba visar verkligen att det inte räcker med en bra låt. Annars känner jag mig rätt oengagerad inför kvällens final, det är svårt att få upp många nämnvärt när startfältet är så dåligt som det är i år.

Sahra sa...

Minns inte ens Dilbas låt. Har inte hört den sedan dess. Hoppas hoppas på att Swingfly tar hem det. Hur mycket jag än tycker om Saras låt hoppas jag inte den vinner, för den platsar tyvärr inte i eurovision. Iallafall om vi inte ska behöva kvala nästa år. Och Lindas låt. Visst, kärlek är underbart. Men handlar inte låten om att hon har en man, är gift och har familj, men blir störtförälskad i någon annan. Ursäkta. Jag förstår den inte. Moniker kan också få vinna. Blir så glad av den låten. Kram Ha en fin lördag. Sitt inte för länge och njut i solen. Eller sitt i solen OCH plugga. Kram

Channal sa...

Där tycker vi lika Sahra! Hoppas på Swingfly fast Sara är min personliga favorit!
Lindas låt är helt schizofren, jag förstår den inte heller! Fin lördag till dig med! KRAM Anna