lördag 21 maj 2022

Ett mysigt kafferep...

Klockan tre kom gästerna... och de små vet var godisskålarna står!



Den allra minsta har blivit stor... och hur gullig är inte Enzo 5 1/2 månad.


Direkt blev det lek...
Alma och Luna lekte med dockor... och blev jagade av Frank.
Luna och Frank de satt även och ritade länge tillsammans.
Tycker det är så värdefullt att de har roligt ihop!


Tänk, snart är sötaste Enzo ett halvår!




Här bjöds det på pinocciotårta med hallon, jordgubbar och violer... kärleksmums och bullar!








Födelsedagsbarnet Anna 59 med den yngsta i knät... söta lilla Enzo!


Sött och gott med födelsedagsfika... ett riktigt kafferep!



Enzo var omåttligt populär hos alla!



Blev en hel del utelek också... flickorna Alma och Luna hade kul i lekstugan.
Frank hittade sniglar och Theo han sparkade boll!



När alla gäster hade gott var hjärtat fyllt! Och maken han startade grillen... 


Så UNDERBART att kunna sitta ute och äta när klockan är sju på kvällen.


Grillad pepparstek, ugnsrostad sötpotatis och blomkål, råstekt grön sparris med parmesan och rödvinsås.



Känner mig upprymd av denna dag... en riktig vitaminbomb!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken dag, förstår att ditt hjärtat svämmar över av kärleksbombning från flocken.
Ha en fin söndag i Stockholm nu, och vad bra att du kunde kommentera igen hos mig 👍😊.
Kram Carin

Anonym sa...

Tack! Fick en fantastisk dag i Sthlm och jag kan bara kommentera om jag är anonym hos dig! Tur du känner igen mig😁 KRAM