måndag 9 maj 2022

Vacker helgbukett...


Tre rosor, tre anemoner och tre tulpaner... rosa, gult och lila är ljuvligt tillsammans!
Buketten är som en konstnärspalett!



Hos mig är det små saker som skänker stor glädje... blommor, blommor och åter blommor!





Titta bara på den här rosen.
Hur är det möjligt att naturen själv kan skapa något så vackert i både färg och form?







Detta kära vänner, är små saker som skänker mig en så stor glädje!

Må solen lysa på dig var du än är min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(Alla bilder fotade av mig.)

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Blommor i alla dess former, stora som små är vackert och gör en glad.
Kram Carin

Annika sa...

Naturen är otrolig!
Så vackra bilder du tagit av din fina bukett.

OCH en bra helg hade du också. Så kul med Franks dansande!! Kul att han dansar, tycker jag!
Trevligt med museet sen också.

Ja, för mig hör syrener ihop med skolavslutningar, men här blommar de redan i april. Känns lite konstigt än idag att de inte blommar i juni "som de ska", haha.

Vilken härlig barnbarnshelg.

KRAMAR!!