söndag 29 maj 2022

Tack för en fin Mors dag🌾


Grattis till alla mammor dĂ€r ute. Ni Ă€r fantastiska varje dag! 


Idag blev jag bjuden pÄ grillat och tÄrta hemma hos Frank och Almas farmor och farfar.


Vi var FEM mammor som blev uppmĂ€rksammade denna dag hemma hos dem. 
Ida, jag, Mikes syster Ellen och hans mormor och mamma Cecilia.
SĂ„ festligt, gott och trevligt!





Frank blev jĂ€tteglad för faktaböcker frĂ„n Stenshuvud pĂ„ Österlen.
Han började lÀsa och titta i dem direkt.



Sen började de smÄ leta efter smÄkryp... spÀnnande med insektssafari.



KĂ€nner mig glad för denna fina Mors dag! 


TĂ€nker sĂ„klart pĂ„ min mamma 


Jag har tÀnt ett ljus och plockat Àngsull till minne av henne.

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

2 kommentarer:

Mamma C sa...

En fin och mysig morsdag du haft.
Kram Carin

Channal sa...

Tack! KanonvÀder ocksÄ, underbart! KRAM