onsdag 10 juli 2024

Vardagslyx✨

Kära vänner! Jag har det bra! Ja, nästan för bra!



 Tisdagen bjöd på SOL och 22°C. 
Efter att jag hade kört hem Alma åkte jag till min frissa och där blev jag ompysslad i två timmar, LYX!
När jag kom hem blev det en härlig middag på Restaurang Nya Sjöstugan, LYX!


Och det var riktigt, riktigt gott! Stekt strömming, färskpotatis, skirat smör och lingon.




Mycket mer folk än i söndags när vi var här med Alma i blåsten och köpte glass... 






Tja, vad ska man säga? Livet är nästan för bra, vi njuter hejdlöst och är tacksamma varje minut!
Må solen lysa på dig min kära läsare var du än är!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

8 kommentarer:

Hannas krypin sa...

Men så härligt ni haft det. Det låter som en riktigt bra dag med frisörsbesök och sedan god mat.

Channal sa...

Hej Hanna! Tack! Eller hur, en skön dag. KRAM

Mamma C sa...

Halloj!
Det är bara att fortsätta att njuta och ha det så där underbart bra.
Jag måste beställa tid hos frissan jag med. För nu var det länge sedan jag var där.
Maten såg förträffligt god ut.
Ha en bra fotbollskväll 😉.
Kram Carin

Channal sa...

Hej Carin! Tack, detsamma till dig! Nu njuter vi för fullt! KRAM

Ninnie sa...

Härliga sommar! Ja, visst är det underbart med sommar..! Jag njuter varje dag ...oavsett väder. För sommaren är min bästa årstid!
Så mysigt att bli bjuden på lunch vid vattnet. Och stekt strömming, mmm så gott!!!

Och så mysigt att ha fått ha Alma i flera dagar, något av livets bästa, eller hur!?

KRAM från Ninnie 🌸🌸🌸

ime sa...

Du är värd all lyx man kan tänka sig! Bara njut!
Kram

Anna i Portugal sa...

Det är viktigt att njuta av sina dagar, och att tacksamheten får plats också gör en lite mer ödmjuk. Härligt att läsa! Njut på! Kram

Channal sa...

Hej Anna! Tack! Eller hur! För varje dag är jag tacksam🙏🏻 KRAM