onsdag 24 augusti 2011

Bloggutmaning!

Som vanligt när jag borde plugga så börjar jag snurra runt och göra helt andra saker istället. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
  1. Vad heter du? Anna
  2. Ett ord på fyra bokstäver: Allt
  3. Flicknamn: Aina (min moster)
  4. Pojknamn: Anders (min bror o min morfar)
  5. Yrke: Arkitekt
  6. Färg: Azurblå
  7. Klädesplagg: Anorak
  8. Mat: Ankbröst
  9. Sak i badrummet: Ansiktskräm
  10. Plats/stad: Andorra
  11. En orsak att vara sen: Andningstillestånd
  12. Något man skriker: AJ!
  13. Film: Afrikas drottning (med Katherine Hepburn & Humphrey Bogart)
  14. Något man dricker: Ananasjuice
  15. Band: Abba
  16. Djur: Apa
  17. Gatunamn: Abbey road
  18. Bil: Austin Mini Cooper
  19. Sång: ABC (Anna Book-86)
  20. Känd person: Al Pacino
Känner du dig utmanad och har inget att göra?

Inga kommentarer: