fredag 5 augusti 2011

Jag har bestämt mig!

När jag var på stan i onsdags med min Ida shoppade jag några REA-fynd! Tidigare hade jag ju köpt en mintgrön bikini på Twilfit! Nu blev det en till bikini, mönstrad i svart, lila o vitt med tillhörande sarong från Sloggi + två par Sloggi invisible (trosor utan söm) på Triumph! Sen hittade jag en puderfärgad sommarklänning alt. underklänning med fina detaljer från Cream + en söt vit blus från Prêt! Blusen hade kostat 899:- och var nu nedsatt till 199:-. Expediten sa till mig: "Vilket fynd! Nu har du tjänat in 700:-!"... Då tänkte jag att jag skulle aldrig betala 900:- för den blusen, 199:- är ok! Jag har inte tjänat in några pengar utan jag har blivit av med pengar från mitt konto!! Tack, nu räcker det! Jag är nöjd med det jag har.

Så nu har jag bestämt mig! Jag ska ha köpstopp på kläder, accessoarer och kosmetika (inte mascara såklart) fram till 2011! Funkar det bra ska jag kanske förlänga det. Det kändes skönt att bara bestämma sig... som en ordentlig detox! Du som inte känner mig kan nog inte förstå att detta är en jättegrej för mig! Så jag STÅLSÄTTER mig! Jag har allt att vinna på det. Håll tummarna!

Vill visa dig mina sista klädköp 2011!

{foton av mig
}

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klänningen är supersöt! Jag har ju också en form av shoppingstopp. Inget förbud för det klarar jag nog inte men jag ska verkligen tänka efter innan jag handlar kläder till mig själv. Hittills har det gått riktigt bra. Har sett ett par stövlar som jag går och suktar efter så kanske, kanske att jag kommer att köpa dom men annars har jag så jag klarar mig ett tag, tror jag...
Så härligt att läsa om din sommar Anna. Du tar verkligen tillvara på tiden och njuter av härliga dagar. Oss bjuder du på fantastiska sommarbilder.
Många kramar Pia

Channal sa...

Vad duktig du är Pia! Jag behöver absolut inget nytt. Jag har så jag klarar mig i flera år... det är mer känslan av att ha något nytt o snyggt som gör mig glad! Får se om jag fixar det. Jag hoppas verkligen det! Vi har haft en kanonsommar!
Kram Anna