tisdag 16 augusti 2011

Nu har vardagen sprungit ikapp mig!

En bra föreläsning idag också inne i stan!
Blev lunch på Kråkholmen vid Louis De Geer...
Imorgon blir det den tredje föreläsningen inne i stan! FuLl RuLlE!
Vi borde ha startat två veckor innan eleverna kommer för att hinna med allt!
Föreläsningarna har varit jättebra och jag hoppas att den imorgon är ännu bättre!

En dagens...
  • Vitt linne Esprit
  • Vita byxor Esprit
  • Röd- och vitrutig skjortklänning Bondelid
  • Röda ballerinas Vagabond
  • Solbrillor Pilgrim
Ja, så kom Linas matkasse igår tillsammans med en jättefin gul stekpanna från OBH Nordica! Oj vad jag blev glad för den överraskningen! Nu ska jag strax göra i ordning dagens middag =) SOLEN SKIINER och det är ljuvligt ute, så jag ska duka fint på baksidan i trädgården!

  • idag... Torsk i folieknyte med färskpotatis och kokta grönsaker
  • onsdag: Vitlöksmarinerad rostbiff med färskpotatissallad (Ida & Jesper kommer på besök)
  • torsdag: Couscoussallad med fetaost och grillad aubergine
  • fredag: Ljummen pestopasta med rökt bog och bacon
  • lördag: Bbq-marinerad kyckling med rostade grönsaker (Mannens grabbar kommer på besök)

4 kommentarer:

Habibty sa...

Känner igen mig..där var jag ju i förra veckan:)
Du, jag vet inte om jag såg din bror..jag var inne och kollade på hemsidan på skolan där han jobbar för att se om jag kände igen honom. Vi har ju bilder men vi var ju så många ca 700st.
Hoppas han hade trevligt iaf:)
Kram Nina

Anonym sa...

Kul att se dina fina dagens outfit igen! Vet du har köpstopp men du har så mycket fina kläder så jag tror du kommer få ihop fina outfits lång tid frammåt!

Hoppas du haft en bra dag!

Kram Pia

Paula sa...

Hoppas att du får en bra dag idag också!
Kramar

Channal sa...

Nu är tredje dagen avklarad! Känner mig alert =)
KRAM Anna