söndag 12 juni 2011

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary


  • Trikåtoppen har fina detaljer, klädda knappar och krage i siden.
  • Toppen och de vita jeansen är från Esprit collection.
  • Konjaksfärgat superfint läderbälte från Lindex
  • Som vanligt mina favoritaccessoarer...
Soligt och skönt idag!
 Mannen han imponerar med altanbygget... han kämpar med 30 m2 och det kommer att bli riktigt snyggt! 
Lite före och just nu...

Annars så har jag bara tvättat några maskiner och legat i solen. 
Jag blev så himla sugen på färsk helstekt kyckling i ugnen idag så jag åkte upp och Coopade lite!
 Det blev riktigt gott! Grundreceptet hittar du här!
Jag brukar variera kryddningen... såsen idag var med persilja, vitlök, lime, parmesan och créme fraiche.








{foton och collage av mig}

4 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Snyggt med vitt!
Du har en bloggaward att hämta hos mig :)
Kram!

Paula sa...

SNyggt med vita kläder!
HA en bra måndag!

kramar

DoanLegacy sa...

I like the construction mosaic..fascinating..

Tiffany sa...

Oh, dinner looks so good at your house...yum! Thanks for the visit.

Tiffany