tisdag 28 juni 2011

Tacksamhetsalfabetet...

  • Arbetet (älskar sommarlov och att få undervisa o lära ut)
  • Bostad (mitt hus)
  • Cykel (min vaniljgula Rex)
  • Dagen idag!
  • Ekologiskt
  • Fårö
  • Gunnar (min pappa)
  • Humor
  • Ida & Inga-Britt (min dotter & mamma)
  • Jordgubbar
  • Kunskap
  • Lotta & Lasse (min dotter & älskling)
  • Medelhavet
  • Naturen
  • Oskadad
  • Paris
  • Qoola Qvinnor
  • Rosorna i mina rabatter
  • Skärgård
  • Tro
  • Uppmuntran
  • Vänner
  • Webben
  • X-tra fint väder
  • Yoga
  • Zoom-objektiv
  • Ål (rökt med äggstanning)
  • Älska
  • Österlen

3 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Vad fint....

Önskar dig en trevlig dag och sommar.

Kram

Anonym sa...

Härlig lista, den snor jag bort till A-bloggen och hoppas det är ok.
Ha en underbar dag!
Kram Pia

Channal sa...

Lena: Trevlig sommar till dig med!
Pia: Helt ok! Ha en underbar dag du mé!

KRAM Anna