fredag 3 juni 2011

ÄR Ledig...

Bloggar, rister mattor, dammsuger, torkar golv med Ajax liljekonvalj, dammar, vattnar blommor, skurar i bad- o duschrum, viker tvätt, handlar lite bröd o mjölk, lagar mat, bäddar och pysslar! Men jag har även hunnit sitta ute i solen! Vilken sommarvärme... UNDERBART! Mannen har lovat att komma hem med färsk god sushi till kvällen! Blir att njuta av det under kvällssolen till en väl kyld rosé. Nu är det sommar!

Skönt med lovdagar men jag avskyr att städa!
Fast det är en härlig känsla när allt är klart...

3 kommentarer:

Paula sa...

Ja, så är det med städningen tycker jag med. Idag har Mats o jag varit o handla mat till stan. Måste på nytt med Jessica ikväll. Hon behöver nya skor tills i morgon.
Har tagit en promenad nyss o är alldeles svettig....Ha en bra fortsättning på dagen Kramar

Rosor och Pioner sa...

Låter som du ändå hunnit med en hel del annat städning men instämmer i att städning är inte överdrivet kul men ack så skönt det känns efteråt ;-).
Önskar dig en trevlig helg och själv åker vi till Paris i helgen, skall bli roligt att återse denna vackra stad.
Ha det riktigt gott och skönt.
Kram Susanne

Channal sa...

Hej Paula o Susanne!
Nu doftar det liljekonvalj i hela huset, älskar´t! Tar en paus med kaffe o god lektyr ute i skuggan med min iPhone =)

Susanne, du ska ha det uuunderbart i Paris! NJUT!

KRAMAR till er båda! Anna