lördag 11 juni 2011

soft pingstafton...

Mmmm... riktigt skönt att det regnar... mysigt att höra åskan på håll... idag är vi så SEGA! Blev dans till klockan 02.00 på Nya parken igår!
Så det är en perfekt innesittardag!
Just nu sitter jag i den röda fåtöljen med fötterna på bordet och laptopen i knät... lyssnar till mannens snusande snarkningar och Diamond League i New York som är på TV´n. Jag har laddat ner bilder från gårdagen som var en perfekt Dag! Det startade med en bra dag på jobbet med glada elever och finfredag!

  • Röd linneklänning, Lindex -2006
  • Rött krokoläderbälte, Lindex -2006
  • Jordgubbshalsband
  • Vit Gant-klocka och vita loafers från Esprit
  • Det blev en blommig sommarklänning till kvällen, MQ -2005
  • KumKum ringen tillsammans med...
  • en grön pärlring + matchande armband från Våga
  • Gröna örhängen från Pilgrim och skära nymålade tånaglar!
Efter jobbet 14.30 åkte jag iväg med mina kollegor till Villa Fridhem som ligger vid Bråviken. Det är så fint där och deras SPA-behandlingar är att rekommendera! Alla var mer än nöjda med sina olika behandlingar! Men vi började vistelsen med eftermiddagsfika.
Efter fikat, pick-nick i slottsparken med stora vackra rhododendron...
Så underbart att ligga på en varm säng, lyssna på skön musik och samtidigt få bli ompysslad om fötterna i 50 min. Resultatet av 50 min pedikyr och fotmassage ser du här!
Efter fyra timmar på vackra Villa Fridhem lämnade jag tyvärr mina kollegor... de skulle äta middag 20.00 och sova över! Själv var jag bjuden på en stor disputationsfest. Där var det massor av folk, god mat o dricka, många tal o skratt och fullt ös på dansgolvet! Det var riktigt KUL! Party party! Häftig vy av idrottsparken var såklart ett plus!
Efter festen sov vi hos mamma och pappa... bättre än hotell med god frukost, lunch och fika... ja idag har vi verkligen bara softat och haft det bra! Och det har varit behövligt!!
mjaooo säger Sigge som du kan bli vän med på fb HÄR =)
{foton och collage av mig
}
Älskar rösten, låten, trumpetsolot och dansen... vill dansa dansa ännu mer!

Inga kommentarer: