söndag 14 augusti 2011

Igår var det en underbar solig dag!

Mannen blev klar med altanväggen, den blev kanonfin! Själv låg jag och solade på balkongen... jag njöt in sommaren! Vid 18.00 åkte vi till grannstaden för fest! Det var en supertrevlig och kul fest med nio personer! När vi kom hem efter midnatt var jag pigg och glad... på Bråviken glittrade en fantastisk silvergata från en stor magnetisk augustimåne!
Champagneskål!
Solbrända fruar... och doktor A, doktor L och doktor H!
Vi var tre med långklänningar, kul! Jag i vitt, Carry i rött och Inger i gult!
Mysigt med en öppen spis utomhus... vi kunde sitta ute länge!
Men tillslut gick vi in... imponerat pianospel på tjusig flygel.
God likör, mycket skratt och babbel avslutades sent på kvällen!
Min älskling blev överraskat extragrattad på festen med ett jättefint tal och tjusig flaska!
Så nu har vi två flaskor champagne i kylen! Pusspuss LOVEU!
{foton av mig
}

Inga kommentarer: