onsdag 10 augusti 2011

Min sista sommarlovsvecka!

Ja, det här är mannens och min sista semestervecka!
Igår kväll var vi inne i stan och lyssnade på härlig musik till rosé och kaffe/te =)


Mannen han jobbar för fullt i trädgården och med altanväggen.
Det kommer att bli kanonfint! Han är så duktig!
Själv så har jag hälsat på min goa barndomsvän på jobbet idag.
Hon bjöd in mig på kaffe till sitt nya fina arbetsrum med tjusig utsikt!
Hon är chef på en vårdcentral, kul att få se hur hon har det!
Alltid kul att träffas och få skvallra lite!
Har även tränat på gymmet... grymt skönt! Lovely
Vet inte vad det är för dag idag!
Känns konstigt, allt blir upp o ner när jag är ledig så här länge!
Ja, nu känner jag mig redo att ta tag i vardagen! Jag längtar till måndag!
Ska bli riktigt kul o skönt att få börja jobba! YES!!
{foton av mig
}

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid lika vacker är du Anna!
Kollade in här igår men då fanns inga nya inlägg men så nu, en massa, massa bilder. I like!
Njut nu av sista semesterdagarna!
Kram Pia

Channal sa...

Du har överlevt din första vecka! Bra jobbar Pia! Imorgon TGIF! Kram Anna