onsdag 2 september 2015

Kyssäkta lyxläppstift♥


Våren 2015 introducerade Chanel sitt nya läppstift Rouge Coco.
Rouge Coco glider som siden över läpparna och sitter som nymålat timme efter timme.
Ett ljuvligt läppstift som ger fukt och lyster. Formeln är helt täckande utan att kännas torrt.
Samlingen innehåller 29 nya nyanser i 6 färgpaletter (nude, orange, rosa, brunt, rött och lila).
Färgerna på läppstiften har fått sina namn uppkallade efter Mademoiselle Chanels väninnor, musor och älskare.


  • ROUGE COCO LIPSTICK färg 410 Catherine är en härlig färg i korall mot orange.
  • ROUGE COCO LIPSTICK färg 400 Louise sätter guldkant på "The nude-look". 

Jag är normalt ingen läppstiftsanvändare men färgerna Catherine och Louise är fina utan att jag känner mig som en clown.
Sen använder jag väldigt snälla ljusa färger. Men jag tycker att knallrött läppstift är jättesnyggt på andra.
Men lipgloss i rött det fixar jag. Här nedan ser du alla de 29 nyanserna på Rouge Coco Lipstick.

Den bästa färgen i hela världen är den som ser bra ut på dig

Nudes - Nº400 Louise, Nº402 Adrienne, Nº404 Julia, Nº406 Antoinette & Nº408 Jeanne


Orangea - Nº410 Catherine, Nº412 Téhéran, Nº414 Sari Doré, Nº416 Coco & Nº418 Misia


Rosa - Nº420 Vera, Nº422 Olga, Nº424 Edith, Nº436 Roussy, Nº428 Légende & Nº430 Marie


Bruna - Nº432 Cécile, Nº434 Mademoiselle, Nº436 Maggy & Nº438 Suzanne


Röda - Nº440 Arthur, Nº442 Dimitri, Nº444 Gabrielle & Nº446 Etienne

Lila - Nº448 Elise, Nº450 Ina, Nº452 Emilienne, Nº454 Jean & Nº456 Erik

Jag är en färgoman! Går igång på alla kulörer... blir kreativ och glad!




Kram till alla... Anna
(bilder lånade från nätet och fotade av mig)

8 kommentarer:

anettan sa...

Önskar jag gillat läppstift men jag har alltid läppsyl. ...... Kram Anette

Channal sa...

Ta lite färg ovanpå läppsylet ;-)
Har hört att läppsyl är beroendeframkallande.

KRAM!!

Hemma på Sjuan sa...

Så fina läppstift och snyggt det som var på dig. Jag har oftast läppstift men dova färger till vardags men kan tycka det är kul med mer rött till fest. Kram Suss

Channal sa...

Rött lipgloss har jag till fest! Måste börja våga med rött läppstift också.

KRAM!!

Unknown sa...

Vilken härlig färgpalett. Har mest ljust läppstift eller glans men ibland till kväll och fest kör jag all in på rött.
Kram
Maria

Annika sa...

Så härliga färger. Och det är ju riktigt lyxigt med ett fint läppstift. Är som du mer åt det ljusa, snälla färghållet. Dottern som är i USA nu fick bla ett fint läppstift av sina kompisar i avskedsgåva från YSL som hon blev överlycklig över. Hon gillar smink och kan tänka mig att det blir lite sminkinköp nu när hon är i New York några dagar innan det bär av till värdfamiljen. Ha en fin dag. Kram Annika

Channal sa...

Visst är det härligt med färg! Till fest blir det rött! Men högblankt lipgloss till mig.

KRAM!!

Channal sa...

Vilken lycka för henne... fina kompisar! Om dollarn ligger lågt är det billigt på Sephoria! Bästa godisbutiken!

KRAM!!