tisdag 1 september 2015

Vips var augusti slut!

Nu känns det som om sommaren är över. Men jag hoppas på en lång varm höst.



Igår låg Bråviken spegelblank och det var riktigt varmt och skönt... kändes lite som sommarens sista suck.
Idag regn, Regn och åter REGN!


Alltid lite vemodigt när sommaren lämnar oss... den är ju så kort!
Men allt har sin tid och jag tycker om hösten och septembersolen kan vara väldigt smeksam och varm.





Hur vackra är inte röllekan och renfanan som blommar för fullt nu... och den lila ljungen.
Eller vattnet som speglar en strålande sol... hoppas regnet regnar bort idag!


Säger Hej då till augusti 2015!


Augusti har bjudit på 26-årskalas, sött föl, många bad, kantareller, Ulf Lundell och högsommarvärme.
 Många fina stunder i augusti! Det var för väl att vi fick sommar till slut efter den kalla våren och regniga juni o juli.

Fin kväll till dig min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

14 kommentarer:

Annika sa...

Otroligt vackra bilder på Bråviken (Blåviken...)!

Channal sa...

Tack! Blåviken är vacker =)

KRAM!!

anettan sa...

Jag hopps också på en vacker höst. Kram Anette

Channal sa...

Vi får hålla tummarna!

KRAM!!

No34 sa...

Så vackert i Bråviken, vackra foton! Ja, hux, flux känns detsamma om sommaren är över... igen!
Vi får önska oss en fantastisk höst nu framöver, lite brittsommar!
Tisdagskram från Kate

Mamma C sa...

Får hoppas på en fin höst med många solglimtar.
Jättefina bilder från Bråviken.
kram Mamma C

Channal sa...

Tur det är kul att gå till jobbet! Vädret är hemskt! Brrrr! Hoppas på sol snart!

KRAM!!

Channal sa...

Det får vi verkligen hoppas! Nu är det deprimerande att titta ut!

KRAM!!

Annika sa...

Vilka fantastiska bilder! Och jag tror och hoppas att september kommer att bjuda på många fina höstdagar. Ha en fin dag. Kram Annika

Unknown sa...

Visst var det en underbar augusti. Jag tycker också mycket om hösten, egenltigen min favorit men det krävs att det blir fina dagar. Det hoppas vi på men just nu öser regnet ner hos mig.
Kram
Maria

Channal sa...

Tack! Kvällen har varit varm o skön! Mannen har tom tagit ett dopp! September kommer bli fin :-)

KRAM!!

Channal sa...

Ikväll är det soligt och skönt! Känner på mig att hösten blir fin!

KRAM!!

Anne-Marie sa...

Verkligen spegelblankt vatten!
September kan vara riktigt fin vissa höstar.
Tänk att så många blommor fortfarande blommar.
Som vanligt har du hunnit med mycket på bara en månad. :)
Kram!

Channal sa...

Det blomma för fullt. Hösten är vacker och solen är åter! Tycker om hösten.

KRAM!!