måndag 21 oktober 2019

Herre min skapare...


...så vackert det är ute nu innan löven faller.
Och vem bryr sig att det är gråmulet ute när höstfärgerna glittrar.


Jag älskar verkligen alla årstider. 


Hösten är som en solnedgång... den är rogivande, varm, lugn och skön.
Våren är mer som en soluppgång... ett uppvaknande med friskhet och spritt i hela kroppen.





Här längs med Bråviken susar jag förbi varje dag. Till och från jobbet.


Var bara tvungen att stanna bilen vid busshållplatsen och strosa med kameran.


Jag har med åren landat i ett slags förnöjsamhet. Livet är gott vare sig det är vår eller höst.
Jag behöver bara vara mitt i livet. Det är inte perfekt men underbart!



Ny säsong av "Så mycket bättre" och "Solsidan" har kommit igång också. Kul TV i höst!


Livet är gott och jag ropar ut ett stillsamt höstskriiik! aaAAAAAAA!!

Kram till alla... Anna

(bilder fotade av mig)  

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Jag är en sommarmänniska men ser något vackert i alla årstiderna. Hösten är magisk innan löven faller.
Ha en fin måndagskväll.
Kram Carin

Channal sa...

Vi har en otroligt vacker höst! November är sådär! December 👍🏻

KRAM

Ninnie sa...

Ljuvligt vackra höstbilder! Ja, det gäller att njuta av allt det här fina, snart är det gråtider...

Channal sa...

Tack! Ja, verkligen! Bara att njuta in allt det vackra!

KRAM

Annika sa...

ÅÅÅÅH, så fint. Det är ju så, hösten blir ännu vackrare under gråa dagar. Det är som om gråskalan lyfter färgerna.
UNDEBARA bilder! Jag älskar bilden på båthuset. Bild nummer 4. Den skulle du kunna blåsa upp på canvas. LJUVLIG är den!!!
Helt ljuvlig.
Njut av finhösten medan den varar. Här har den knappt börjat än, men den kommer nu med stora steg.
Kramar!

Channal sa...

Tack! Visst är det vackert nu! Då har du något att se fram mot! Ladda kameran!

KRAM