måndag 14 oktober 2019

Kärt barn har många namn...



Tjejkväll, syjunta, damträff, granntanter... hmmm... vi säger väninnebesök! 
Ja, ikväll har jag bjudit ett gäng kvinnor på te och kvällsmackor.


Nu är jag än mer övertygad om att man stundom behöver ha lite roligt sällskap så här i höstmörkret.



Tänk vad det är både kul och intressant att lyssna till vad alla har att säga! Vi är ett glatt gäng!


Så glad och tacksam för mina vänner! I'm truly blessed!


Till sist vill jag dela med mig av den magiska månen över Bråviken.
Se hur silvergatan dansar på vågorna, så vackert!

Kram till alla... Anna

(bilder fotade av mig)  

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Alltid kul med väninnebesök eller vad man ska kalla det.
Vacker silvergata i Bråviken
Kram Carin

Channal sa...

Månen var ännu vackrare o mkt större än på bilden. Det var magiskt!

KRAM

Ninnie sa...

Så mysigt! Och en lycka att ha vänner, och så bra att ni tar er tid att träffas. Jag tycker ofta att det är svårt att få tiden att räcka till till allt man ville göra!

Annika sa...

Trevligt, och vackert dukat och fixat. Ni hade säkert en jättemysig kväll.
Månen är alldeles underbar nu när den lyser upp landskapet. Älskar fullmåne, till skillnad mot många andra.
Kramar!

Channal sa...

Visst är det så! Trött o fullt upp! Men det är bara att ta tiden och bestämma sig o boka in en tjejkväll! Det ger energi.

KRAM

Channal sa...

Tack! Även jag är fascinerad av månen. Den är magisk.

KRAM