måndag 20 april 2020

Moules Frites!

Käre maken fyller år! Vilken härlig kväll vi fick.


Jag bjöd på klassikern Moules Frites. 
Vinkokta musslor som serveras med pommes frites, vitlöksbröd och ett glas rosa Cava. 
Så himla gott! Yummy Yummy!



Helt fantastiskt underbart att kunna sitta ute klockan 19:15 i bara blusen... älskar't!


Blåmusslor är en underbar gåva från havet. Så miljövänliga, näringsrika och nyttiga!



Det här är en kille jag gillar mycket, håller hårt i honom.
Grattis till mig som har dig!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

8 kommentarer:

Anki sa...

❤️❤️❤️

Annika sa...

Åh, vad fint! Och GOTT med vin och vitlökskokta musslor! Helt klart en favorit för mig också men jag törs inte alltid beställa dem när vi är ute och äter, beror lite på om jag litar på att restaurangen är ok.
Hursomhelst, det låter som en toppenkväll på alla sätt.
Kram

Mamma C sa...

Så gott, och det påminde mig om att vi inte haft det på länge.
Härligt att kunna sitta ute och äta också.
Ha en bra dag.
Kram Carin

Annika sa...

ÅH vad härligt. Såg din instafilm igår, såg sååååå gott ut.
Mysigt med vackert väder och god mat.
Det är fint att fira lite extra under dessa svåra tider.
Kramar!

Channal sa...

❤️-Tack!! KRAM

Channal sa...

Tack! Det bästa är att koka dem själv! Brukar äta riktigt goda i Antibes.

KRAM

Channal sa...

Helt underbart att kunna sitta ute!

KRAM

Channal sa...

Tack! Verkligen tur att vi har naturen o vackert väder!

KRAM