onsdag 1 april 2020

Birthday girl!


Ett stort och hjärtligt GRATTIS till våran finaste raraste Inez som fyller 4 år idag!

❤ Hipp Hipp Hurra 


Här känner sig Inez som en prinsessa... hon älskar att låna mina halsband och diadem.
Eller bara få titta på alla mina festklänningar och klackskor.
Jag frågade vad hon önskade sig till födelsedagspresent. Hon sa: En prinsessklänning och klackskor. 
På lördag ska vi fira Inez 4 år och då får hon se vad det är i paketen.


Vi facetajmade och sjöng för Inez tidigare idag och då satt hon uppe i ett träd!
Ja, hennes pappa har snickrat ihop en jättefin koja i trädet. Vilken fyraårspresent!


När vi kom hem från Nerja fick Inez denna vackra handmålade solfjäder och helt plötsligt blev hon prinsessan Guldlock.

Sötaste du... vi ses på lördag!
Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken söt liten prinsessa.
Hon kommer bli överlycklig på lördag när hon öppnar ert paket.
Kram Carin

Channal sa...

Tack! Ja, det tror jag med.

KRAM