tisdag 16 juni 2020

AW och sommarlov☀️

Idag fick jag en mysig avslutning tillsammans med några av mina fina kollegor.



Vi hade planerat att ha picknick ute i Abborreberg... men idag har det ösregnat så det ställdes in!
Men halva gänget hamnade på Färgaregården istället och då kom solen fram så vi kunde sitta ute.




Det blev en repris på deras våffla med räkor... så smarrig!


Och där satt även den kända youtuberfamiljen med vloggen "THE SWEDISH FAMILY". Franks favoriter!
När han såg bilden och fick höra att vi hade träffat dem blev han helt exalterad.



Och nu kära vänner har även jag tagit sommarlov... 
Jag kommer njuta av den långa ledigheten för det är jag värd!

Glad sommarkram till alla... Anna
(bilder fotade av mig) 

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken tur med vädret det blev till slut alla fall.
Ha ett skönt sommarlov nu.
Kram Carin

Channal sa...

Tack! Regnet behövs! Men idag stor sol och 26 grader.

KRAM