lördag 13 juni 2020

Födelsedagskalas🎂☀️


Min svÀrson fyllde ju Är pÄ sjÀlvaste nationaldagen... idag firade vi honom!
Vi blev bjudna pÄ ett riktigt kaffekalas!



Ida hon har gröna fingrar! FörstĂ„r inte hur hon gör för att fĂ„ sĂ„ stora vackra vĂ€xter. 
Hennes palettblad Àr enastÄende! Inte ser mina ut sÄ...


Fikat tog vi pÄ deras stora mysiga balkong...



Mike och Alma blev jÀtteglada för den snygga skjortan frÄn oss.



Empanadas... chilenska piroger. Bland det godaste jag vet! Lycka nĂ€r jag blir bjuden pĂ„ dem. 
Det var Frank och Almas farmor som hade bakat dem i morse sÄ de var alldeles fÀrska och supergoda.


 Frank fick spring i benen... sĂ„ han och Lotta gick ut pĂ„ gĂ„rden.
De har en jÀttestor fin innergÄrd för barn dÀr de bor. Och Frank Àr en hejare pÄ att klÀttra!


En mysig lördag...
MÄ solen lysa pÄ dig var du Àn Àr min kÀra lÀsare.

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig) 

Inga kommentarer: