fredag 21 juni 2013

Midsummerlove...


Hej alla vackra själar... 
Jag hoppas du njuter av de ljumma vindarna som jag... 
och allt det gröna, blommorna, jordgubbarna, färskpotatisen och framför allt ljuset. 
Älskar't... årets längsta dag är lycka! Jag känner den överallt!


Sånger om sommaren går varm på min Spotifylista... får refränger i mitt huvud!
Ted Gärdestad, Olle Adolphson, Taube och Lisa Ekdahl.
"Allt är grönt - för livet är så skönt om sommaren... Orsa spelmän."


Mannen har jour så vi firar midsommar hemma med familjen.
När barnen var små dansade vi alltid runt midsommarstången... det var så kul.
Men nu när de är stora hoppar vi över det. Vi ska bara vara tillsammans och äta gott!


Önskar dig en fin dag min kära läsare var du än är!

Glad midsommarkram till alla... Anna


dagens soundtrack...

16 kommentarer:

Annika sa...

Ha en jättefin midsommar, bästa och finaste Anna!!
TACK för den underbara kommentar du lämnade hos mig i morse.
Jag blev riktigt rörd.
Jag känner precis detsamma. Lustigt hur det går till i bloggvärlden. OCH lustigt att man känner särskilda vänskapsklick med en del, som med dig.
Jag hoppas verkligen att vi ses IRL!! DET ska jag se till att det blir av.
Skickar varma midsommarkramar från Washington till DIG!!!

Paulahelenas sa...

Ha en supermysig midsommar!
Kramen om

anettan sa...

Jag njuter till fullo. Ha det super gott själv. Kram Anette

Charlie sa ... sa...

Fina, underbara Anna!

Du gör mig lycklig med dina vackra ord och bilder.
Jag blir så ofta berörd och du ger mig så mycket.

Glad för att vi hittat varandra här!

Varm kram, glad midsommar!

Lotta

Sahra sa...

Glad midsommar finaste Anna. Önskar dig en underbar dag/kväll/natt
Kram

Mittgodastefinaste sa...

Önskar dig en fortsatt fin midsommarhelg!

Kram Jenny

Channal sa...

Klick klick... bloggvärlden är fantastisk!! Häftigt att känslan är ömsesidig :-) Klart att vi kommer att ses! You bet!

KRAMAR!!

Channal sa...

Detsamma till dig Paula!

KRAMAR!!

Channal sa...

Härligt Anette!! Vi fortsätter ett tag till...

KRAMAR!!

Channal sa...

Fina fina rara Lotta!! Kan bara säga samma sak om dig. Bloggvärlden är verkligen fantastisk!! Dina bilder o texter gör mig lycklig, en inspiration!

KRAMAR!!

Channal sa...

Önskar dig detsamma goa du!! Hoppas du kunde somna trots snarkorkestern!!

KRAMAR!!

Channal sa...

Detsamma till dig!!

KRAMAR!!

Home2tiny sa...

Önskar dig o din fina familj en fortsatt skön midsommarhelg, njut o ha det bäst vännen. Kramisar Tina

Channal sa...

Tack detsamma söta du!

KRAMAR!!

Life´s Silverlining and I sa...

Underbara bilder Anna! Önskar dig och de dina en fortsatt fin helg! Kramkram Nilla

Channal sa...

Tack fina du! Önskar dig detsamma!

KRAMAR!!