onsdag 26 juni 2013

Sommarfest!


När jag fyllde 50 fick jag en jättefin present av mina fina väninnor i hemgruppen!
En bjudning och utflykt till Billbäcks plantskola för en god fika och jag skulle få välja något till min trädgård.
Det har hänt mycket efter mitt kalas men äntligen så blev det av igår. 


Det kunde inte ha varit en bättre dag. Varmt vackert väder... det var som balsam för själen. 
Vi hade det så mysigt! Hem kom jag med två vackra rosbuskar och en flaska blåbärssaft!




Det var inte bara jag som sprang med kameran. Det gjorde även Berit. 
Hon tar fantastiska bilder och är en konstnär med de skrivna orden... men tyvärr så bloggar hon inte.
Det borde hon faktiskt göra tycker jag...


 

Nä, nu är filmen slut... nu ska jag krypa ner under täcket och lyssna på dagens Sommarpratare!
Jag är inte trött, jag är en nattuggla... ses imorgon min kära läsare!

Kram till alla... Anna

(bilder fotade av mig med min Canon G12) 

20 kommentarer:

mammaxtre sa...

Åh vilken trevlig present. Och, så fin du är!

Ha en toppenfin dag Anna!

Karla sa...

Åh kära nån...är du så ...gammal ? ;-) Det trodde jag faktiskt inte på...Fina rosor tycker jag...ha en bra dag idag,Karla.

Channal sa...

Verkligen en fin present! Tack, Långklänningen är ett reafynd :-)

KRAM!!

Channal sa...

Äh, jag känner mig inte ett dugg gammal! Åldern är bara en siffra!

KRAM!!

Unknown sa...

Vacker klänning du valde för dagen! Passande.

Linda sa...

Vilka härliga bilder och jag bara älskar din klänning.

Kram Linda

Home2tiny sa...

Skönt med en mysig dag med vänninor o njuta av livet. Lika snygg som alltid o jag skulle lätt kunna tro att siffran är 4 istället för en 5:a. Kramisar Tina

Channal sa...

Tack! Ett reafynd från NoaNoa❤

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Visst är den underbar! Bästa reafyndet i sommar!

KRAM!!

Channal sa...

Haha tack gulliga du!!

Det var en lyckad stund tillsammans!

KRAM!!

Helens Universum sa...

Vilken underbar present, det ser verkligen härligt ut! Vad fin du är i långklänning!
Ha det gott!
Kram Helen

Channal sa...

Det var en härlig present som kom precis vid rätt tidpunkt! Precis vad jag behövde!

KRAM!!

Annika sa...

Vilken jättefin present.
ÅÅ vad härligt och mysigt det ser ut där.
DU är förresten smashing i din snygga klänning.
OCH tack för dina fina, fina kommentar hos mig idag.
DET är då ömsesidigt :-)
KRAM!!

Channal sa...

Verkligen en jättefin present! Blev så glad!

Du skrev så himla bra och sant! Tack för det!!

KRAM!!

åse sa...

Vilken underbar dag, så härligt att få välja ut sin egen present och varje gång du pysslar om rosenbuskarna kommer säkert tankarna att vandra tillbaka till er härliga dag.
Kram

anettan sa...

vilka helt underbara bilder och vilka väninnor...hål hårt i dem. Kram Anette

Channal sa...

Det kommer jag att göra! Så fort rosorna börjar blomma kommer jag att minnas denna fina dag.

KRAM!!

Channal sa...

De kramar jag om hårt!!

KRAM!!

Martina sa...

Vilken fin present!
Dom där efterrätterna sag väldigt goda ut.
Och vilken jättefin klänning du hade pa dig!
Kramar

Channal sa...

Det var en underbar dag! Ville vara extrafin också... tack!

KRAM!!