fredag 22 oktober 2010

-1 grader Celsius!

Brrrrr... jag fryser! Jag har varit ute i min trädgård och fotograferat.
Nu har jag tagit på mig min ljungfärgade plyschdräkt á la Mah Jong. Det har aldrig riktigt varit min stil men det är så skönt! Det bästa är mina fårskinnstofflor och att jag har 23 grader inomhus... mmmm... varmt och gott!


Här finns det fina plyschkläder (låter finare med sammets velour) som jag gillar...
Dagens outfit naturell =) osminkad, slarvig tofs och mjuk plysch...
I morgon förmiddag ska jag till min frissa... ska bli så skönt!

Nej nu ska jag äta frukost och värma mig med en kopp kaffe och läsa tidningen. Sedan blir det att plugga för hela slanten. På eftermiddagen kommer Ida och Jesper efter att de har varit med Teddy hos veterinären. Det gör ont i hjärtat när han inte är bra! Hoppas att han har piggnat till min lilla favoritponke!
Simply Breakfast
Havregrynsgröt med ett halvt äpple + kanel, kokt ägg och kaffe med mjölk!

Du ska ha en underbar helg!
Kram till alla... Anna
(alla foton av mig)

2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Hua, nu är det inte bara höst utan även vintern kryper närmare. Jag tycker att den kan vänta lite till :)
Kram!

Channal sa...

Vintern kan gärna få vänta! Lite för tidigt med snö. Kram Anna