torsdag 21 oktober 2010

Till sist...

(foton av mig)
Lasse sover i soffan framför TV´n och Lotta hon har gått och lagt sig. Jag jobbar på en text som jag ska skicka iväg till Uppsala universitet... men nu har jag tagit en liten paus!

BÄST just nu!
  1. Vi gör varandra bra här hemma! -Tillsammans blir vi bra!
  2. Havregrynsgröt till frukost! Står mig såååå läääänge!
  3. Jag känner mig så pigg och glad!
  4. Monikas bästa höst-menyer!
  5. Vi är bjudna på en höstfest på lördag!
  6. Det är så vackert ute!
  7. "Not Your Daughter´s Jeans" Jag äger ett par blå och ett par svarta jeans. Höga i midjan och mjuka i tyget!
  8. Idag skjutsade L mig till jobbet och han kom och hämtade mig också =) Mysigt!
  9. Nästa lördag åker vi till New York!
  10. L´s dotter Johanna är nyligen hemkommen från N.Y och där mötte hon Sarah Jessica Parker! S.J.P t.o.m. hälsade på dem!!!!! JAG BARA DÖÖÖÖööööörrrrrrr...

Paparazzi Snapshots

Nattinatti och kram till alla... Anna

2 kommentarer:

Johanna sa...

:D Spana på Charles street i west village ;) kramar

Channal sa...

Absolut, ska lura med din pappa ;) KRAM