lördag 18 december 2021

Lars Enzo♥ tre dagar gammal...


Kära vänner! Vill dela med mig något stort! 
Maken har blivit farfar igen... lycka! Vårt sjunde barnbarn. 
Han är så söt och hans hår är alldeles fjunigt och mörkt. Lars Enzo ska han heta.
Lill-Lasse  Här är lilla foten i farfar Lasses hand...


De ringde och bjöd hem oss... då kan vi inte tacka nej... och jag mår helt bra nu.
Vi hade med oss en söt liten hundvalp från klassiska Steiff.
Vov vov den sitter nu och vaktar på sin nya lilla kumpan.



Tänk, en ny liten människa att få lära känna. Det är genuin kärlek och en stor gåva
Mormor var även där och hjälpte till. Det är hennes första barnbarn.



Lilla hjärtat! Med denna underbara bild vill jag önska er en härlig lördagskväll!

Kärleksfull kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

6 kommentarer:

Från Glam till Damm sa...

Men så underbart. Det är så man blir rörd fastän man inte känner familjen :-) Men så fin och stort grattis till alla och till speciellt till farfar Lasse! Så kul att bebisen fick sin farfars namn.

Varm kram!

Nu kör vi två dagar till och sedan tar vi jullov.

Ha det gott.

Anneli

Channal sa...

Hej Anneli! Tack, visst är det underbart! Lars är fint med tilltalsnamnet är Enzo. KRAM

Mamma C sa...

Vilken söt och fin liten Enzo som kommit till världen.
Stort grattis till er nya flockmedlem.
Kram Carin

Channal sa...

Hej Carin! Tack! Så liten söt Enzo. Välkomna hem till kylan! KRAM

Anonym sa...

Underbar liten baby. Jag har ett nästan 3-månaders
BBB, som jag väntar på att få se och hålla. Hon har
två systrar, som jag inte sett på ett år el. så.
Så är det nu för tiden.
Det var ett rejält party för en 3-åring! Hipp, hipp!!!

Ruth i Virginia
(min son hette Lars)

Channal sa...

Tack! En stor grava! Åh grattis Ruth! Hoppas ni snart får ses och hoppas ni träffas via Skype❤️🙏🏻

KRAMAR