fredag 3 juni 2022

Inte helt fel... en fredag igen!

 Kära vänner! Inte klokt! Det är fredag!

En hel vecka sedan maken och jag gick uppe vid Ale stenar och höll på att blåsa bort!

Tre lediga dagar att se fram emot och alla bedömningar är klara! Underbar känsla!



SMHI har lovat +21 grader imorgon... 
Värmen kommer alltid lika plötsligt och sen får man vara glad om den stannar kvar!



Penséerna blommar fantastiskt i balkonglådorna... 
Jag kan bara inte kasta dem för att sätta dit sommarblommorna.
Och hur glad är jag inte för chokladblomman som står på balkongbordet... doftar mumsig choklad.



Kaprifolen är som vackrast just nu och luften är tung av den goda söta doften... mmmmm.



Dagens fredagsfika på jobbet...
Har ni sett vilken vacker tårta... och den var inte bara vacker. Den var jättegod! 



Maken kom hem med den godaste sushin... perfekt en fredag!
Nu ska jag ta ledigt! Jag ska absolut inte göra någonting... bara njuta av ledigheten.
Jo, min svärson Mike fyller på Sveriges Nationaldag så det blir lite kaffekalas på måndag.





Må solen lysa på dig var du än är min kära läsare!
Trevlig helg och kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Så mycket vackert som blommar nu i din trädgård.
Vilken fantastisk fin och god tårta det såg ut att vara.
Ha nu sköna och fina dagar, och hoppas att värmen och solen kommer till er. Kunde jag så skulle jag dela med mig av värmen hos oss här.
Kram Carin

Anonym sa...

Tack! Ljuvlig morgon 15 grader och nu stiger den upp upp!! KRAM