fredag 8 juli 2022

Japp, här kommer bilder från kalaset i torsdags!

Min äldsta bror fyllde år den 7/7.


Det är kul att få bli bortbjuden och få träffa sina syskon. Min äldste bror är bra på att bjuda.
Alltid festligt och gott hemma hos dem. Vi hade med oss en flaska Cava Privat till födelsedagsbarnet.
Men bästa presenten kommer i augusti... för då ska de bli farfar och farmor för första gången!


Här står han grillmästaren och födelsedagsbarnet, doktor D.


Det bjöds på grillade grönsaksspett och saftiga grillade kycklinglår till ljummen potatissallad.




Det smakade riktigt bra... och trevligt sällskap gör det ju ännu bättre!


Vi svägerskor matchar varandra... Lise-Lotte, Madde och jag i rött. Lite kul!
Se på den här blombuketten plockad från deras trädgård... underbar!


Kaffe och en supersmarrig jordgubbstårta efter maten!


Visst är det trevligt med vuxenkalas? Allt gott till dig min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

Inga kommentarer: