torsdag 14 juli 2022

SupermĂ„ne och sommaryogađŸ™đŸ»


KĂ€ra vĂ€nner! SĂ„g ni supermĂ„nen igĂ„r? 
Vi ville inte missa den. SÄ vi gick ner till vÄrt sommarbo och vÀntade och vÀntade...



Helt plötsligt sÄg jag ett jÀttestort brinnande klot komma fram bakom öarna borta i horisonten.
Jag ropade pĂ„ maken... och han kom ut frĂ„n sjöboden. 
Det var mÀktigt att se den... supermÄnen!



Idag har Ida och jag haft sommaryoga pÄ Mauritzbergs slott hela dagen.
En supermysig heldag i vacker miljö. 





Förmiddagspaus med frukter, smoothies och juice tillsammans med Jenny som höll i passen...
Jenny och jag Àr gamla kollegor men hon har sadlat om och jobbar idag bara med yoga, se hÀr!




Inte bara yoga i solskenet, vi fick mycket gott att Àta ocksÄ...
Till förrÀtt blev vi serverade en kall gazpacho med varmt bröd.
HuvudrÀtten var vegetarisk och jÀttegod.


Även förra Ă„ret var vi pĂ„ sommaryoga med Jenny - se HÄR
Vi sa Ida och jag att vi ska göra detta till en tradition.



Innan hemfÀrd blev det lite sött ocksÄ...




Klart jag mĂ„ste stanna bilen nĂ€r vi ser ett helt fĂ€lt med Östergötlands landskapsblomma.


Jag Àr sÄ tacksam för denna dag... tack Ida! I'm truly blessed!
MÄ solen lysa pÄ dig var du Àn Àr min kÀra lÀsare!

Kram till alla... Anna

(bilder fotade av mig)

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Jag sÄg mÄnen nÀr den kommit upp pÄ himlen, men knÀppte inga kort.
Dina kort Àr otroligt vackra.
SÄ kul att göra yogadagen till en tradition. Ett fint stÀlle att ha uteyoga pÄ.
Mycket gott som serverades med.
Ha en fin fredag.
Kram Carin

Channal sa...

Tack Carin! Fin fredag till dig ocksÄ! HÀr blir det Sörping =)

KRAM

Anonym sa...

Ingen mÄne hÀr dÄ det inte blir tillrÀckligt mörkt, fÄr titta pÄ din mÄne istÀllet. Tack!
Fina bilder frÄn yogan och sÄ mycket gott ni fick Àta. Det Àr fint med mor/dotter dag och passande som tradition.
Marianne

Channal sa...

Hej Marianne! Tack! Fantastisk mÄne! Den borde ha synts Àven pÄ ljus himmel! Den var enorm och brandgul! Ja, det Àr vÀrdefullt med mor- och dottertid! KRAM

FrÄn Glam till Damm sa...

Yoga Àr nÄgot som jag aldrig har provat. HÀrligt att ni yogar tillsammans och att det blivit en tradition nu :-)

Varm kram,

Anneli

Channal sa...

Det mÄste du pröva Anneli! SÄ skönt! KRAM