tisdag 14 juni 2016

Hej kära vänner, här har ni mig igen!

Även idag blev det bäbismys efter jobbet...


Och vi kunde inte klaga på utsikten när vi åkte dit! 
Minst 75 svanar guppade i solglittret på Bråviken.
STANNA! Ropade jag till mannen och han stannade bilen.
Det var smått fantastiskt att se alla svanar...


Blev en SÖT tisdagskväll med lilla Inez och en stor rabarber-vanilj-muffins... MUMS!
Och muffinsen, jisses muffinsen den svällde i min mage!
Blev såklart lite pusskalas också... har fyllt på mitt sötkonto rejält!



Tittut! En glad liten gullig tjej... mys!



2 1/2 månad och nyfiken på omvärlden...



Nu är det God Natt för i morgon ska jag vara pigg.
Sista arbetsdagen och den avslutas med en sommarfest.

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

16 kommentarer:

Johanna sa...

Gaaah jag längtar ihjäl mig! Hon blir ju bara sötare och sötare! Tur att det inte är långt kvar tills jag får pussa :)

anettan sa...

Låter som en härlig dag. Kram Anette

Channal sa...

En härlig eftermiddag!

KRAM!!

Channal sa...

Visst är hon söt lilla gumman. Snart ses ni/vi!! Ska bli jättekul!

KRAM!!

Sweet Pea sa...

Hihi..så där kan jag ropa till maken också när vi är ute. Man vet aldrig när photomoment uppenbarar sig ;)
Kram Petra

Annika sa...

En mycket bra dag!
Härligt med alla gulliga bebisar i ditt liv!
Kram!

Sallys hus sa...

Men Anna vilka bilder!!
Du är verkligen så så sååååå duktig!
Supersöt bebis och vilket underbart sätt att avsluta en tisdag på..;)
Kram Katarina

Blommiga Rutan sa...

Vilken läcker bild med svanarna! Och söt liten flicka.

Önskar dig ett skönt sommarlov.

Ps. Nej, Selma fyllde inte 6 år, 4 år är hon nu. Däremot fyller hon den 6 juni.

Kram Anncathrine

Channal sa...

Hahaha eller hur!! Tur vi har snälla män som bromsar in =)

KRAM!!

Channal sa...

Ja, vi är rika på gullungar!

KRAM!!

Channal sa...

TACK Katarina! Fina och tacksamma motiv också.

KRAM!!

Channal sa...

Tänkte väl!! Så FORT kan det bara inte gå! 4 år är stort också.

KRAM!!

Mamma C sa...

En hel mysig dag med andra ord.
Kram mamma C

Channal sa...

Absolut! KRAM!!

Unknown sa...

Vilken sötnos och vilka fina foton.
Kram
Maria

Channal sa...

Tack! Inez är som en söt liten docka.

KRAM!!