onsdag 8 september 2010

Fototriss del 107: Plastic fantastic

I lördags kom temat "Plastic Fantastic" på Fototriss. Ska jag vara ärlig blev jag inte glad! Trist tänkte jag - och det som dök upp i mitt huvud var fula plastpåsar o pet-flaskor typ returpunkten! Inte min stil... men sen kom jag på att jag har många fina plastredskap och byttor i köket i läckra godisfärger. Ahhh... men suck, nej det blev inget fotograferat i köket!

Men däremot nu imorse när jag öppnade mitt badrumsskåp så drällde det av plastflaskor med det mest fantastiska innehåll! (Jag är en krämoman)! Plastic Fantastic! Inte bara Fantastico utan helt magiskt... Magnifico för hela mig! =)

Kram till alla... Anna
(kollage och foto av mig)

1 kommentar:

Karoleen sa...

Tyvärr tänkte jag samma tanke när jag läste temat =( Många plastburkar och flaskor finns det i våra badrum. Knasigt många faktiskt =)