söndag 8 september 2019

Kalas igen!

Ja, den 6 september fyllde makens yngsta 29 år.
Grattis finaste Petter!


Men det var nog mer fokus på alla gullungar än självaste födelsedagsbarnet.
 Det bjöds på chips o dip, frukt, marmelad, goda ostar o charkisar till tunna salta kex.
 Och sist men inte minst... en riktigt stor maffig chokladtårta som fick mig att associera till filmen Matilda.






Ni som har följt mig ett tag vet att min svärson har haft ett långt vackert hårsvall... nu är det avklippt.
Blev lite chockad först eftersom hans hår har varit så starkt förknippat med just Mike.
Hans identitet liksom... men det blev riktigt fint och jätteskönt för honom själv. Bara lite ovant.


Och idag är det söta Almas namnsdag... 


Puss o Grattis mormors lilla hjärta!


Må solen lysa på dig var du än är min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)  

4 kommentarer:

Razzy sa...

Härligt med kalas och alla gullungar :) kram Eva

Channal sa...

Känner mig otroligt rik🤗

KRAM

Mamma C sa...

Visst blir det nästan mer fokus på de mindre än de stora barnen 😉😀.
Ha en fin ny vecka.
Kram Carin

Channal sa...

Haha det blir det absolut!

KRAM