måndag 9 september 2019

Happy Anniversary♥


There is only one happiness in life, to love and to be loved.


Jag fann min soulmate, min bästa vän, min stora kärlek och livskamrat! 



September 2006 hade vi vår första dejt och för två år sedan den 9/9 sa vi ett rungande JA till varandra!
September är vår månad!
(Alla bröllopsbilder fotade av Mr Sea foto)  



Idag har vi firat vår bröllopsdag med en AW. Maken hämtade mig direkt efter jobbet.
Vi hamnade på Pigeon Street som ligger i de mysigaste gränderna.
Maten där är jättegod! Ja, ett riktigt smakäventyr i trivsam miljö.
Jag valde Yakitorispett från deras japanska kolgrill.



Till efterrätt firade jag med Hibiskussorbet, lakritsmaräng, yuzucurd och färska hallon.
Som en kyss för smaklökarna... syrligt möter sött och salt!


Kvällen avslutade vi med bio! Japp, en Tarantino - Once Upon a Time in Hollywood.
Wish us a lifetime of happiness together!


Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig förutom bröllopsbilderna som är fotade av Mr Sea Foto)  

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Stort grattis i efterskott till er båda på er dag.
Kram Carin

Channal sa...

❤️-Tack så mycket!

KRAM