fredag 6 augusti 2021

VĂ„rt sommarbo💙


KĂ€ra du och alla andra! 
Efter magiska dagar med sol och bad vid vÄrt sommarbo nÀrmar sig nu vardagen med stormsteg.
PÄ tisdag, den tionde börjar jag att jobba...




Alldeles vindstilla, sol och varmt! 
SÄdan hÀr dagar kan jag leva pÄ lÀnge...


Det gÀller att krama ur det sista av ledigheten och det gör jag verkligen!

Ett underbart sommarlov har jag haft... kÀnner mig fulltankad av energi.
Och tÀnk vad jag har hunnit med...


Det bĂ€sta Ă€r att jag tycker faktiskt om hösten. 
Älskar att fĂ„ börja planera och fylla min lĂ€rarkalender 21/22.


Jag Àr sÀker pÄ att vi kommer fÄ mÄnga fler fina stunder i augusti vid vÄrt sommarbo.


TĂ€nk, ibland Ă€r det enkla det godaste. En varmkorv frĂ„n termosen med senap... 


MÄ solen lysa pÄ dig var du Àn Àr min kÀra lÀsare!

Kram till alla... Anna
(Alla bilder fotade av mig.)

4 kommentarer:

Annika sa...

HÀrligt med sÄ mÄnga solskensstunder vid "BlÄviken" ;). Och fint att du kÀnner dig redo för och ser fram emot hösten! Jag har lite blandade kÀnslor tror jag. MÄste fÄ klart de dÀr sabla kursplanerna och det har inte hÀnt Àn... Men jag gillar mina kurser inför hösten, har ett rimligt antal studerande den hÀr hösten (dvs. mindre Àn vanligt) och undervisar bara halva Äret innan jag har tjÀnstledigt till vÄren. SÄ det gÄr an :).

Njut av de sista lediga dagarna nu!
Kramar

Mamma C sa...

Ja vilket sommarlov/semester du har haft.
Kram Carin

Channal sa...

Åh det lĂ„ter skönt att var tjĂ€nstledig i vĂ„r! Jag jobbar som speciallĂ€rare. FĂ€rre barn och utv.samtal. Det kommer bli bra!

KRAM

Channal sa...

Verkligen! Kan inte klaga!

KRAM