måndag 30 augusti 2021

Ett kärt återseende...


Kära vänner! Vilken sommardag! 
Väl hemma efter jobbet tog maken och jag kaffe på balkongen... så underbart skönt i solen.
Lite senare var jag bortbjuden...



Oj, det måste vara minst 18 månader sedan jag träffade mitt damgäng.
Så välbehövligt och kul att kunna ses igen. 
Det var finaste Berit som hade en liten tebjudning i sin trädgård.

Så mycket gott och så mycket vi hade att delge varandra.
Jag var inte hemma förrän klockan nio.
Det händer en hel del under ett och ett halvt år... 
Berit har blivit mormor och hennes lilla barnbarn fyller ett år på torsdag, samma dag som Alma blir tre år.
Både Annika, Rebecca och jag har förlorat en förälder. Ja, det blev både tårar och skratt. Precis som livet!



Underbart skönt att kunna sitta ute också... men när klockan blev åtta gick vi in.


Åh vad jag är tacksam för mina fina vänner... hoppas vi kan fortsätta att ses så här.


En stor Amiralfjäril i femtungan på vår balkong...

Önskar dig min kära läsare en bra start på vecka!

Kram till alla... Anna
(Alla bilder fotade av mig.)

4 kommentarer:

Från Glam till Damm sa...

Så mysigt med ett tjejgäng. Jag har mitt på andra sidan Atlanten. Tur att det finns Facetime, det är alltid bomull för själen att få spendera tid med riktigt goda vänner, även om det nu måste ske digitalt.

Varm kram och ha en fin dag!

Anneli

Mamma C sa...

Så kul att ni äntligen kunde ses igen.
Nog händer det mycket på 1 1/2 år.
Ha en fin tisdag nu.
Kram Carin

Channal sa...

Ja, tack för FaceTime och Skype! KRAM

Channal sa...

Ja, det var riktigt kul! KRAM