onsdag 10 november 2010

44 dagar till julafton!

Vintrig tågfärd Uppsala - Kolmården... tingelingeling tuff tåget går ut i vida värden!

Snart är det jul... jag älskar julen! Det viktigaste för mig är att fira jul med dem jag älskar! Julen ska vara mysig och kul! Men min bästa jultradition är att inte bli stressad...

Vi handlar julklappar till relativt många. Det roligaste är att få slå in i fina paket och göra vackra personliga kort med rim.

Vi köper julklappar till...

  • Min Lotta
  • Min Ida och hennes pojkvän
  • Mina föräldrar
  • Min mans yngsta son
  • Min mans äldsta son och flickvän
  • Min mans dotter och pojkvän
  • Min mans mamma
  • Min mans storebror och fru
  • Min mans brorsbarn
  • Min mans lillebror
  • Idas vovve Teddy
  • Har jag glömt någon?
  • Ännu fler att skicka julkort, mail och sms till... phu!

dagens soundtrack...
ps. Mannen tittar på fotboll - Gävle mot Sundsvall! Jag hamnade visst här! ds.

4 kommentarer:

Sahra sa...

Tingelingeling tuff tåget går....måste Molly höra som nattningssång. Det är bara jag som kan den, så är inte jag hemma vid nattningen och sjunger den brukar det gå åt helskotta helt enkelt. Det är nog den enda sång min mamma har sjungit för mig. Nej, Trollmor också. Dessa två har etsat sig fast. Du var jättefin i uggletröjan. I luve cashmere och hoppas mannen hittar något fint i NY. Kram/S

Channal sa...

Du måste be honom gå till Anthropologie - såå härlig butik! Jag köpte julklappar till mina tjejer där. Kolla in www.anthropologie.com KRAM Anna

Sahra sa...

Tack för tipset. Ser ut att vara en affär i min smak /S

Miss Marie sa...

Julen är underbar! För mig är favoriterna att slå in julklapparna och att skriva/få julkort! Julkort är ett måste för mig, det gör mig glad! :)