lördag 20 november 2010

Partaj igår!

Vi var på en liten inflyttningsfest igår, vi var fem personer... vi hade det så kul och supertrevligt! Och de hade fått det så fint! De har bara bott där i fyra veckor men det kändes som om de alltid hade bott där! Det var så hemtrevligt, smakfullt och inbott! När jag sätter upp tavlor har jag samma höjd på den undre kanten av tavelramarna. Men de hade tagit samma höjd på den övre kanten. Jättesnyggt och harmoniskt! Blev sugen på att göra detsamma på bumsen!

Vi blev bjudna på så god mat... själva middagen bestod av lammfilé, potatis och rotfrukter i ugnen, svampsås, egen rödavinbärsgelé och en fräsch sallad! Normalt tycker jag inte om lamm. Det ger mig en unken eftersmak som jag har svårt för. Men lammfilé smakar inte lamm. Det är bara sååå gott och det smälter i munnen! Ett måste att köpa hem någon gång!

Värdinnan blev så glad för presenten... hon sa att hon tycker om ätbara presenter! Jag hade varit på Norins Ost i Norrköping. Personalen där är så servicedminded och kunnig. Det gillar jag! De fixade ihop ett cellofanpaket med dessertostar, kex, marmelad och lite annat smått och gott!

Ikväll ska vi titta på Så mycket bättre. Det har vi bara sett en gång tidigare (vi har haft fullbokade lördagar) och det var riktigt bra. Skönt att ha en vanlig hemmalördag faktiskt! Lotta är på party i stan... hon ska hämtas senare. Hon var så fin när jag skjutsade in henne. Men jag får tyvärr inte ta några kort på mitt lilla hjärta! Trist tycker jag! Hon hade t.o.m. lila naglar =) inte illa!

Lördagsmyyys och Kram till alla... Anna
{collage och foton av mig}

ps. innan vi åkte till N.Y var vi på stan och fixade det sista inför resan. Då stod det ett band och spelade på stan. Mannen och jag stannade till och diggade lite, det svängde om dem. Nu har vi båda fått höra flera gånger att de har sett oss på TV! Var? Jo på Dansbandskampen!! Jag tycker INTE om dansbandsmusik... ha ha ha pinsamt! Vi har nu kollat in avsnitt från Dansbandskampen för att få se oss =) ha ha ha! Vi hittade oss inte... men oj, där var vi ju, 00.04.00! ds.

Inga kommentarer: