söndag 7 november 2010

Fototriss del 113: COOL

Stora män...
När jag satt i bilen påväg mot Arlanda hade jag inte mycket att göra. Tittade, luktade och kände på de nypressade dollarsedlarna. Tänkte... "inga kvinnor på sedlarna" hmmm... men i Sverige har vi det! Coola kvinnor... det är riktigt coolt!

Coola Quinnor...
När vi väl kom till New York möttes vi av en supercool kvinna... och hon är The It-girl som symboliserar Amerika för hela världen! Mer än vad gubbarna på sedlarna gör! Så det så...

Frihetsgudinnan & Barbie i ett, cool!
Natti natti och kram till alla... Anna
(alla foton av mig)

click to enjoy coolstuff

22 kommentarer:

  1. Absolut coolt! Och dollarsedlarna borde få lite damer på sig!

    SvaraRadera
  2. Absolut, det tycker jag med!

    SvaraRadera
  3. Mera kvinnor på sedlarna tycker jag också!
    Det skulle vara COOLT!
    Ha det gott // Nettan

    SvaraRadera
  4. Härlig cool triss, håller så med dig.

    SvaraRadera
  5. Så flott, en herlig vri på Fototrissen! Girlpower :)

    SvaraRadera
  6. Verkligen coola bilder. Tuff Barbie.

    SvaraRadera
  7. Du har helt rätt - fram med fler coola tjejer! Det finns ju många av oss!

    SvaraRadera
  8. Girl power är supercoolt! Det vill vi se mer av. :)

    SvaraRadera
  9. Ha, ha, ha!!! Ett fyndigt och riktigt coolt triss. Well done:-)

    SvaraRadera
  10. Så cool, den sista "power girl" är underbar. ;-)

    SvaraRadera
  11. Tack tack :-)
    Lycka till i tävlingen nu!

    SvaraRadera
  12. Tack, tack! Kul triss-tema! / Anna

    SvaraRadera
  13. Inte ser de speciellt muntra ut heller, männen på amerikanska sedlarna...
    Kul vinkling, jag menar cool vinkling!

    SvaraRadera
  14. Fin tolkning. Mysigt ni har haft i NY. Lena/isis

    SvaraRadera
  15. Anni, sura gubbar =) Lena, tack! Mmmm jättemysigt! KRAMAR

    SvaraRadera
  16. Härligt annorlunda triss på temat Cool :)

    SvaraRadera
  17. Tack för alla kommentarer! Visst är det coolt m kvinnor på sedlar. Unikt o jag är stolt över Jenny o Selma :) kram till alla... Anna

    SvaraRadera
  18. Härliga bilder med lite annorlunada tolkning av temat cool. Ha en fin dag/Gela

    SvaraRadera