måndag 8 november 2010

Dagarna de går o går efter varandra...

  • måndag: jobbat idag - laga mat, plugga, hänga tvätt o titta på TV + mer!
  • tisdag: åker till Uppsala - lektioner hela dagen + mer!
  • onsdag: tenta och lektioner, sedan hem från Uppsala + mer!
  • torsdag: jobba till 18.00 - laga mat o sova!
  • fredag: hemma för att plugga, sedan städa & handla mat - fredagsmys!
  • lördag: får gäster som ska sova över... ska bli kul!
  • söndag: ta hand om gästerna och senare fira Fars dag!
  • dagens soundtrack... skönt gung
Jag har så mycket att göra hela veckan så jag hinner nog inte blogga...
Min kära läsare, du ska ha en riktig bra vecka!
*KRAMAROM*
Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för jättebra tips med dragkedjan! Jag ska prova det. Låter som du är mitt uppe i en hektisk vecka.:) Ha det gott och sköt om dig!
Kramar, Maria.