tisdag 8 mars 2011

tisdagssvep...

Efter jobbet 17.00 tog jag en vacker promenad... sol över fruset vatten.
dagens outfit... Odd Molly Lovely Knit i morgonsol

Små semlor bakade av kärlek...
och mannen kom hem med vackra tulpaner som små rosor
bara för att det är den internationella kvinnodagen, gulligt... en fin gest!

Att man ens behöver ha en Kvinnornas dag är förfärande tycker jag! Varför behöver man det? Jo för att en stor del av världens kvinnor inte lever jämställt och de har inte samma befogenheter som en man m.m. Alltså i behov av en dag för sig!
{foton av mig}

3 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Finfina bilder och semlorna ser så mumsiga ut=) SNYGG outfit har du med;) Bilden över vattnet är ljuvlig och vilken man du har!;)

Kram
Adela

Kakaobönan sa...

Superfina bilder nu igen! Börjar känna mig tjatig...
Härligt med pärlhyacinter, vårligt och fint!
Kram

Channal sa...

Tack tack! Tjata på du Pia det gör mig glad!
Kramar Anna