måndag 26 april 2010

Kan inte vara utan just nu...

Tips till torr 45+ hy! Min supertorra hy är dyr... men alla fuktdroppar är miljoner värda!Clarins ansiktsskrubb One-Step Gentle Exfoliating Cleanser passar min känsliga hy superbt att använda en gång i veckan. Snart bikinitider och då är Clarins Total Body Lift ett måste för mig! Min hy skriker efter fukt... Lancôme Nutrix Royal Body är Guds Gåva! Grekiska Kings & Queens duschtvål Vanilla Pear är som guld... och alla deras produkter är utan farliga tillsatser som paraben, mineraloljor och konserveringsmedel. http://www.forkingsandqueens.com/
Mitt ansikte mår bra av Lancôme Génifique "ungdomsdroppar" till natten innan ansiktskrämen. På dagen Clinique Supermoisture makeup som ger mig en jämn fin färg i ansiktet! Känner mig genast lite yngre... och gärna med rosaglittriga läppar som sitter hela dagen, Lancôme La Laque Fever lipgloss färg 316. Smash PUSS!Rengöring och massor av fukt är A o O! För att slippa svartsmutsiga handdukar använder jag bomullspads med Lancôme Bi-Facil non oily sensitive eyes instant cleanser. Rengöringen till ansiktet är Lancôme Galatéis Douceur... len skön mjölkig rengöringslotion som doftar underbart. Bara på kvällen tar jag Génefique "ungdomsdroppar" men morgon o kväll Lancôme Génifique cream. Jag har alltid varit en kräm- o sminkoman!
*KRAMAROM*

Inga kommentarer: