onsdag 14 april 2010

Bröllopsfeber!

Det här är det mest bedårande bröllop jag någonsin har sett. Vackra små program, pelargoner på borden, cyklande och lyckliga och fjärilsbuketten bara älskar jag! LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE

Blider från Martha Stewart´s Wedding magazine summer 2009.


För länge sedan kom det en liten rödhake till oss varje vår. Den satt alltid på samma ställe vid örtkryddlandet. Den var så söt och fin... men en dag hittade jag den halvt uppäten av grannkatten! Det var hemskt att se den lilla. Vi hade en begravning! Det är säkert mer än tio år sedan och efter det har jag inte sett någon rödhake. Men IMORSE såg jag en i min trädgård! Jag blev så glad, så glad! Jag ringde både mamma o Lasse och jag berättade för klassen. Jaha var det så spännade o märkvärdigt undrade de...? JAAAAA det ÄR det! pusspuss... Anna

Inga kommentarer: