måndag 26 april 2010

födelsedagsfest...

Mina barn har 20 kusiner! Nio stycken på min sida och vi har alltid firat varandra. Innan firade vi oss vuxna men när alla barn kom slutade vi med det. Idag är många av barnen vuxna och boende på olika platser... så nu har vi funderinga på att börja fira varndra igen, vi gamla-vuxna alltså! Innan skilsmässan och när alla barn var små hade vi födelsedagar varje månad utom september, men då firade vi Idas namnsdag den 14/9! Alltid full rulle och jättekul! I min familj är det viktigt att umgås och vara tillsammans. Idag ser jag att kusinerna har mycket gemensamt och kul ihop och mina föräldrar mormor o morfar är viktiga för dem. Ja, det kan aldrig bli för mycket med familjen... och det är jag glad för!

Lite bilder från gårdagens 19 årskalas!

Världens goaste Lo... Födelsedagsbarnet Ebba & Lo Här är inte Ebba så stor. Åren går fort... den 10/6 tar Ebba studenten! Kaffe med kärleksmums, hallon- och björnbärstårta.
Visst är det härligt att få gå på kalas?
*KRAMAROM*

Inga kommentarer: