måndag 12 april 2010

Min sommaroas...



Jag ligger och tittar på sommarbilder som jag har fotograferat... här har jag vuxit upp på mina sommarlov... underbara barndomsminnen... glada härliga minnen. Love LOVE
Skärgården är paradiset på jorden... ger mig inre ro... balsam för själen.

En stark dröm är att ha en egen liten oas bland kobbar och skär.

Inspirerande utemiljöer från www.skonahem.se

Fast jag hade svårt att somna i natt så har det varit en riktig kanondag! IFK Norrköping vann med 3-0, jag har sålt studsmattan genom Blocket, jag har haft ett bra utv.samtal med min Lotta och snickaren har varit här och satt upp en hel del i köket. Det kommer att bli jättefint! Eftersom jag inget kök har just nu så åt Lotta, Ida, Jesper och jag på en liten enkel restaurang. Vi hade det jättemysigt. Lotta sover inne i stan hos Ida ikväll. Skönt med egentid... känns lyxigt! Lasse och jag har pratat i telefonen o han är glad för IFK Norrköping!

Godnatt o sov så gott... kram Anna

Inga kommentarer: