onsdag 23 februari 2022

Hipp Hipp Hurra✿


Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Lottas 27-årsdag!
Världens snällaste med en stor portion humor... det är min Charlotta Anna Lovisa!
Moster Lotta som hjälper till att hämta Frank och Alma emellanåt.
Men det bästa! Den roligaste lek-mostern!
Vi älskar Dig 1.000.000


Idag jobbar Lotta men vi har alla sjungit tillsammans via gruppchatten i messenger.
De är fantastiska de där apparna... kul att ses allihopa också.
I måndags firade jag Lotta lite i förskott med lunch på stan och nya kläder till henne.
På söndag blir det tacoskalas för de närmaste hemma hos Lottas pappa.


Hittade en rolig bild (mitten längst till höger i collaget) från Gröna Lund 2004.
18 år sedan! Kan inte förstå att det är så länge sedan!!
Mitt första år som ensamstående mamma. Det var några tuffa år. 
Men vi fixade det vi tre - jag, Ida och Lotta. Det var vi mot världen!
Sen fanns mina föräldrar alltid där... mormor och morfar!


Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

6 kommentarer:

Annika sa...

Stort grattis till Lotta!!!
Nu får ni fira henne ordenligt. Trevligt med tacokalas.
Ja, ni var starka ni tre under flickornas uppväxt. OCH så hade ni ju dina kära fina föräldrar. GULD!!!
Kramar!

Channal sa...

Tack! Blir mysigt med firandet på söndag! Vi är verkligen sammansvetsade!

KRAM

Mamma C sa...

Stort grattis till Lotta på hennes dag.
Så härligt när man kan göra en gruppchatt när man inte kan ses.
Ett fint collage du gjort.
Kram Carin

Channal sa...

Tack! Visst är det mysigt med gruppchatt! Tur det finns!

KRAM

Från Glam till Damm sa...

Hej Anna,

Grattis till din fina Lotta!

Mormor och morfar är GULD. Jag hade det precis som du, jag och mina flickor, det var tufft men mormor och morfar fanns där med trygg famn och det var det största anledningen till att jag flyttade hem till lilla Mora från Japan 2009. Hem till tryggheten.

Vi är välsignade du och jag som har haft det så. Jag har väninnor som har sagt rakt ut att de skulle inte ha det så om det hände dem.

Så fina bilder och låter som att Lotta blir riktigt firad på sin dag.

Varm kram och ha en fin lördag.

Anneli

Channal sa...

De var verkligen guld värda🙏🏻✨ 2009, är det så längesedan du flyttade från USA! Minns din blogg skriven från SAN Diego! 13 år sedan! Eller så trodde jag att du bodde där. Vi är lyckligt lottade som har ett socialt skyddsnät. KRAMAR