måndag 7 mars 2022

TJEJER ÄR JU BARA FÖR HÄRLIGA!


Eller kanske ska jag säga kvinnor? Vi är ett litet gäng som träffas emellanåt.
Nu har det varit alldeles för långt mellan träffarna... men ikväll blev det äntligen av. 
Jag har varit på tebjudning hemma hos Berit.
Tänk att det alltid blir så intressant på alla sätt och vis med bara kvinnor runt bordet!



Sist vi sågs var i oktober hemma hos Rebecca... 
Jag är så tacksam för mina fina vänner... 


Kvällen blev sen... och nu kommer jag somna gott! 
Nattinatti till dig min vän!

Kram till alla... Anna
(Alla bilder fotade av mig.)

4 kommentarer:

Ninnie sa...

Vilken lycka att ha så många vänner!
Och vilken härlig, solig helg du haft, med både utflykt och besök av barn o barnbarn. Mysigt!
Nyköping har jag varit i någon gång, men aldrig Oxelösund. Ser så fint ut! Borde ta oss dit någon gång, jag har inte varit så mycket på östkusten.

Vi bodde på hotell en natt i Nyköping för massa år sen när vi var på besök på Kolmårdens Djurpark med barnen. Minns att det ösregnade...och det var lite problematiskt för yngsta barnet, 7 år då, hade brutit benet den sommaren och satt i rullstol med gips upp till låret. Vi fick plasta in det gipsade benet med plastpåsar, rädda för att gipset skulle mjukna..!

Mamma C sa...

Så skoj att ha ett fint gäng med tjejer (kvinnor) att umgås med och prata om allt som vi tjejer (kvinnor) kan göra.
Ha en bra tisdag nu.
Kram Carin

Channal sa...

Tack! Vi fick en fin helg! Oj vilket minne! Regn och brutet ben i rullstol! Hoppas det blir solsken nästa gång ni kommer hit!

KRAM

Channal sa...

Ja, så tacksam för dem!

KRAM