lördag 20 maj 2023

Varje år är värt att fira!


God kväll alla vackra själar!
Vill bara hoppa in en snabbis här på bloggen och säga hej och visa min fina födelsedagsfest!


Jag brukar själv fixa med maten men i år var det City Gross.
Exotisk buffé med massor av olika kött, bär och frukter till fransk potatissallad och bröd.



Allt var så festligt och gott... och nästan alla barn och barnbarn var här.
Kul att jag fick inviga det stora rosa djupa fatet som jag fick av mina arbetskamrater.



Blommorna de bara blommar för fullt här hemma... 
Tuttifruttibuketten jag fick av maken den är som ett konstverk.






Härligt väder fick vi också... ljuvligt skönt i solen och allt är så grönt och vackert.
Och min Lotta, hon var så fin i sin småblommiga klänning...


Enzo fick avbryta festen... de missade tårtan för mamma Jessicas vatten gick. 
Enzo har blivit storebror. Gulle, han fick en lillasyster ikväll klockan åtta!
Bästa avslutet på denna mysiga dag. Välkommen till ALLA OSS söta lilla Ella




Jag blev så uppvaktad och fick många fina presenter.
Vill visa detta kollage som min Ida hade gjort och från dem fick jag en KumKum-ring.
Den passar perfekt till KumKum-ringen jag fick av mina flickor när jag fyllde 40 år.



Självklart blev det tårta... och jag tror att det är det bästa Frank och Alma vet!
För de var först på plats och tittade längtande efter varsin stor bit.




Så fina... Mike och Ida & Fernando och Johanna.




Alla gullungar hade det hur kul som helst.
Tyvärr var de från Kisa, Inez och Lilly på annat håll.


Jag glittrade hela jag... inte bara av lycka... jag var helt i silver från topp till tå.
Jag stannar upp, tar ett djupt andetag och uppskattar den person jag är.


Ett år rikare och ännu fler skrattrynkor lyckligare!


Trevlig helg och Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig) 

8 kommentarer:

Från Glam till Damm sa...

Godmorgon i stugan!

Ännu en gång, ett stort grattis!

Vilka underbara bilder från en fantastisk dag!

Barnen, maten, tuttifrutti-buketten och så glittriga du. Love, love, love...

Men stort grattis till lilla familjen. Jackpot-avslutning på dagen med en liten nyfödd tjej i familjen.

Ha nu en underbar resa. Njut och vila upp dig ordentligt.

Många varma kramar,

Anneli

Mamma C sa...

Vilket fint kalas du fick, och så mycket gott att äta med.
Hade inte hört talas om Kumkum tidigare så var tvungen att googla på det. Mycket vacker ring som du fick och den passade perfekt till den tidigare du hade.
Så roligt att det blev en till liten tjej till er flock.
Ha en underbar och fin resa nu.
Kram Carin

Channal sa...

Hej Anneli! Tack, tack så jättemycket! Verkligen en jackpot på dagen! KRAM

Channal sa...

Hej Carin! Tack! Ännu en flicka till flocken, så himla mysigt! KumKum gör så mycket fint! KRAM

Rajani Rehana sa...

Beautiful blog

Anonym sa...

Thank you!

Annika sa...

Bästa kalaset för dig!
OCh nu är du i Grekland. Njut av allt, och det vet jag ju att du gör!!
KRAMAR!!!

Anonym sa...

Hej Annika! Tack! Vi har det underbart! Vilar lite på balkongen nu och njuter av solen! KRAM